تجلیل از فعالان قرآنی در تداوم طرح سه شنبه های تکریم 
تجلیل از فعالان قرآنی در تداوم طرح سه شنبه های تکریم 

تجلیل از فعالان قرآنی در تداوم طرح سه شنبه های تکریم 

یحیی جرگه نارویی گفت: یکی دیگر از برنامه های کانون در این ماه مبارک، تجلیل از فعالان مسجدی و قرآنی است که در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار می شود.
شناسه خبر : 1051993 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

«یحیی جرگه نارویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: جزء خوانی قرآن کریم یکی از برنامه هایی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به صورت مداوم در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون در این ماه مبارک، تجلیل از فعالان مسجدی و قرآنی است که در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم برگزار می شود.


وی بیان کرد: طرح شنبه های کتاب از ابتدای ماه مبارک رمضان با اولویت معرفی کتاب هایی در مورد ماه رمضان، فواید روزه داری و زندگی نامه شهدا در حال برگزاری است.


جرگه نارویی با اشاره به این که طرح شنبه های کتاب به صورت حضوری، در حال اجرا است، ادامه داد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق و ترغیب خانواده ها به مطالعه، اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج ابراز کرد: علاوه بر این نیز مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت ماه رمضان و روزه داری است که به صورت مجازی در حال برگزاری است.


وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان می بایست تا پایان ماه مبارک رمضان آثار خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند.


جرگه نارویی اظهار کرد: در حوزه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج تعدادی بسته معیشتی شامل اقلامی ضروری و مایحتاج خانواده های نیازمند در بین آنها توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون در این ماه مبارک توزیع افطاری ساده است.

پایان پیام/ 586